19. november 2024

»Takrat je bilo kajenje predstavljeno kot nekaj privlačnega, zato smo zasnovali oglase v obliki stripa in animiranega filma, v katerem namesto privlačnosti kajenja predstavljamo simptome pljučnega raka in kadilce pozivamo, da naj v primeru simptomov obiščejo zdravnika, v vsakem primeru pa razmislijo o opustitvi kajenja.«

Ana Žličar je razložila idejno zasnovo kampanje za ozaveščanje o pljučnem raku.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
9. marec 2024

»Prav tako pa mora presejalni program vključevati tudi programe za opuščanje kajenja.«

Martina Vrankar je poudarila potrebo po vključitvi programov za opuščanje kajenja v presejalni program za pljučni rak.
9. marec 2024

»Glede na naše podatke, kdaj se začne zelo poviševati incidenca pljučnega raka, je smiselno, da začnemo pri 50. letu.«

Martina Vrankar je izpostavila pomen začetka presejalnega programa pri 50. letu starosti glede na podatke o incidenca pljučnega raka.